niedziela, 21 maja 2017

Dirty Pink

Dirty Pink
Połączenie brudnego różu i błękitu zawsze się sprawdza i wygląda bardzo wiosennie. Bluzka z odsłoniętymi ramionami w kwiaty mocno nawiązuje do stylu boho i fajnie komponuje się ze sznurowaną spódnicą. Aby przełamać konwencję dodałam wygodne trampki, dzięki czemu stylizacja jest idealna na długie wiosenno, letnie spacery.







bluzka (blouse) - Zaful
torebka (bag) - Tous
spódnica (skirt) - Romwe 
   zegarek (watch) - Mockberg 
 trampki (shoes) - Stradivarius podobne kupicie TU 
   paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 






24 komentarze

24 komentarze

  1. Bardzo ładna bluzeczka,Pani Dario gdzie znajduje się taki budynek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, zdjęcia robiliśmy na dziedzińcu zamku w Lublinie.

      Usuń
  2. Dla mnie rewelacja, bluzka jest obłędna!

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka mnie zachwyciła, jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  4. jest pięknie! uwielbiam Twoje stylizacje, a ta jest zdecydowanie jedną z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygladasz obłędnie. bardzo mi się podoba całosć

    OdpowiedzUsuń
  6. no i znowu zachwycasz:) wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie. Super wyglądasz w takich pastelach :) Okulary przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd te okularki bo są obłędne :) ?

      Usuń
  8. Jaka mega stylizacja! A koszula rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna stylizacja, zdjęcia bardzo przyciągają uwagę, jestem nimi oczarowana. Bardzo podoba mi się ta sznurowana spódnica no i koszula. Wszystko wygląda po prostu świetnie :)
    Pozdrawiam Mania
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie dobrane kolory. tylko w pierwszej chwili mam wrażenie, że ta bluzka za chwilę spadnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz ! Pudrowy róż to zdecydowanie Twój kolor!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna kolorystyk :) zmieniła bym buty na szpilki :)

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna stylizacja, po prostu szok! Chociaż osobiście faktycznie ubrałabym szpilki albo baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A mi z kolei bardzo podoba się, że jednak założyłaś tu sportowe buty, bo ze szpilkami byloby zbyt przewidywalnie i banalnie, a tak to przynajmniej wyszlo ciekawie :)
    i spodnica i bluzka są fantastyczne! bluzka ma niesamowity dekolt, te falbany opadające na ramiona są mega zmyslowe i kobiece- ajćććć sama dumnie bym taką nosiła <3
    super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna bluzeczka! Fantastyczna jest

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo podoba mi się twoja szminka, gdzie ją dostane?
    Ja zazwyczaj robię zakupy w Rossmannie, więc pewnie będę zerkała za podobną.
    Tak odbiegając od tematu to warto sprawdzać kiedy wychodzi nowa gazetka.
    Tutaj znajdziecie wszystkie najnowsze : Rossmann gazetka . Polecam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"