niedziela, 4 lutego 2018

Stylizacja z klasycznym trenczem

Stylizacja z klasycznym trenczem
Warto mieć w szafie jeden klasyczny trencz. Ja postawiłam na długi model w beżowym kolorze. Dodam, że kupiłam go w ciucholandzie i to jeden z moich lepszych zakupów. Płaszcz ma świetny, ponadczasowy krój i można go nosić nawet w zimne dni, ponieważ ma dopinaną ciepłą podszewkę.






okulary (glasses) - TheBlogShop 
płaszcz (coat) - SH podobny kupicie TU
koszula (shirt) - James Button 
spodnie (jeans) - Topshop
 botki (boots) - Stradivarius podobne kupicie TU
 paznokcie (nails art) - Klinika Piękna 




14 komentarzy

14 komentarzy

  1. wyglądasz cudownie i bardzo elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie. Płaszcz mi się najbardziej podoba. Nazwał bym to PRZEDWIOŚNIE. Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna stylizacja z klasą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę takiej perełki! Piękna klasyka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta stylizacja. Kobieco i wyjściowo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. klasyczny trencz dobry na wszystko :) powinien być w szafie każdej kobiety :)

    _____________
    ♥ Blog dla kobiet daria-porcelain.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. amagazing look dear!
    https://twinklelittlstar.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna stylizacja ! niezwykle elegancka w formie i kolorach �� bardzo podoba mi się płaszczyk i botki , do tego świetna torba – nic dodać , nic ująć ��

    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze w końcu zainwestować w taki trencz. To rzeczywiście jest prosty i efektywny sposób na elegancki look.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna stylizacja. Muszę też sobie kupić coś z trenczu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super:) a skąd jest torebka?

    OdpowiedzUsuń
  12. Okulary, płaszcz, apaszka <333

    ________________
    Mój świat wyprzedaży

    OdpowiedzUsuń
  13. dziwne zjawisko, że gdy klikam w podane linki zawsze wyskakuje bonprix:/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz / Thanks for the comment- Daria :*

O mnie

O mnie
Daria Kwaczyńska - blogerka modowa oraz stylistka. "Moda to najważniejsza sprawa z nieważnych"